Norway Cup er verdens største fotballturnering for barn og unge mellom 10 og 19 år. Her realiseres drømmer og minner for livet.
Samler alle!
Det finnes ikke bedre møteplasser enn fotballbanen som samler alle – uansett kjønn og alder, bakgrunn og ambisjonsnivå.
Thon Hotels har samarbeidet tett med idretten i en årrekke, og ønsker å være en bidragsyter til den totale fotballaktiviteten i Norge. Vi har et sterkt engasjement for at barn og unge skal kunne være aktive og oppleve idrettsglede.
- Thon Hotels er samarbeidspartner med Norway Cup for å kunne sette farge på dagen til unge fotballspillere i en turnering som gir gode fellesopplevelser og som er årets høydepunkt for mange aktive barn. Etter pandemien er denne type møteplasser ekstra viktig for å sikre rekruttering til idretten, sier Stian Bergerud, leder for Samarbeid - og Innovasjon i Thon Hotels.
«Innkvartering og overnatting er svært viktig for våre deltagere og støtteapparat – derfor er det godt å ha Thon Hotels med på laget.»
Martin Andersson, marked og sponsorsjef i Norway Cup
Thon + Norway Cup = sant
De fleste av Norway Cups partnere og sponsorer, inkludert Thon Hotels, har en form for leverandørfunksjon under cupen. For Thon sin del, er det å sørge for trygg og behagelig overnatting for deltagere og støtteapparat.
- For oss i Norway Cup er det viktig å kunne tilby kvalitet for de som ønsker å overnatte på hotell. Da er det svært betryggende å ha Thon Hotel som vår partner. Thon gjør en utmerket jobb og kommuniserer godt med lagene. De er proaktive og løsningsorienterte dersom det dukker opp utfordringer med innkvartering, sier Martin Andersson, marked og sponsorsjef i Norway Cup og legger til:
- Innkvartering og overnatting er svært viktig for våre deltagere og støtteapparat – derfor er det godt å ha Thon Hotels med på laget.