Gå direkte til innhold

Retningslinjer for Brussel og Rotterdam

Din helse og sikkerhet er vår første prioritet. For våre hoteller i Brussel og Rotterdam, følger vi retningslinjene fra de lokale myndighetene for å hindre spredning av Covid-19.

Våre alle våre hoteller og leilighetshoteller:

  • Munnbind er obligatorisk i alle innendørs offentlige rom og utendørs
  • Antibac er tilgjengelig for våre gjester i alle fellesarealer.
  • Både gjester og ansatte må holde minimum 1,5 meters avstand til hverandre.
  • Møbler, utstyr og overflater som bordplater, nøkkelkort, dørhåndtak og heisknapper blir desinfisert regelmessig.
  • Maks to personer i heisen samtidig.
  • Desinfiserende våtservietter står til disposisjon for våre gjester på alle rom
  • Ansatte, leverandører og samarbeidspartnere har fått opplæring og klare retningslinjer for hygiene.
  • Vi oppfordrer på det sterkeste til kontaktløs betaling.
  • Våre hoteller i Brussel, Rotterdam og Thon Residence Parnasse oppnådde CovidClean-sertifisering av Safehotels.

Vi er klare for ditt neste arrangement eller konferanse:

  • Vi følger den nødvendige sosiale avstanden i alle møterommene
  • Vi tilbyr deg fleksible betingelser for gruppebestillinger og konferansebestillinger: Du kan avbestille bookingen gratis inntil 7 dager før begivenheten / ankomstdato. Videre forfaller depositumet bare 7 dager før begivenheten / ankomstdato
  • Vi tilbyr deg muligheten til å organisere et hybridarrangement. Noen deltakere vil være til stede, andre vil delta online. Vi tilbyr topp moderne teknisk utstyr for å gjøre arrangementet ditt til en suksess
  • Vil du legge til mer sikkerhet for møtet ditt? Vi foreslår gjerne plexiglass som separerer hvert bord
  • Enten du ønsker sittende kaffepauser, lunsj eller middag, organiserer vi forfriskende pauser for deg. Sosial distansering og nødvendige hygienetiltak blir fulgt.

For Brussel:

  • Sørg for å ha på deg masker i alle områder under oppholdet i Brussel da ansiktsmasker er obligatoriske innendørs og utendørs
  • Gjestene kan avstå fra daglig rengjøring av rom. Hotellet vil i stedet tilby en grønn kupong på 5 EUR som kan doneres til en god sak. Gjester som ønsker rengjøring, må forlate rommet under denne tjenesten for å holde den sosiale avstanden (gjelder ikke leilighetene våre).
  • Vær oppmerksom på at treningsrommene våre er midlertidig stengt.
  • Vær oppmerksom på at restaurantene våre er midlertidig stengt. Vi serverer frokost, lunsj og middag som romservice.

Midlertidige kanselleringsregler:

  • Individuelle bestillinger: dersom du har booket ditt opphold før 14. mars 2020, tilbyr vi fri kansellering med full refusjon. For bestillinger som er gjort etter dette, gjelder vanlige regler.
  • Gruppebestillinger og arrangementer: dersom dette er bestilt før 14.mars 2020 og finner sted i 2020, tilbyr vi fri ombooking innen 1 år fra opprinnelig ankomstdato.
  • Ved bestilling etter 14.mars 2020 tilbyr vi fri kansellering frem til 7 dager før ankomst samt fleksible depositumsregler.

Kontakt vår kurs- og konferanseavdeling på e-post  for mer informasjon.

For Rotterdam:

  • Vi serverer frokost i tre bolker. Du kan reservere din tid ved innsjekk. Frokostbuffeen vår består av innpakket vare, hvor du også kan bestille ferske og varme retter dersom du ønsker det.
  • Vi ønsker bare hotellgjester velkommen på vårt brasserie fra kl. 12.00 til 21.30. Reserver bordet ditt på forhånd.
  • Baren vår er åpen for hotellgjester fra kl. 12.00 til 22.00. Du kan ikke ta med deg alkoholholdige drikker utenfor baren.
  • Du kan kjøpe ansiktsmasker i resepsjonen vår.

Vårt viktigste oppdrag er å bringe farge tilbake til hverdagen ved å tilby deg en kundeorientert tjeneste med høy grad av fleksibilitet. Nyt vårt unike nordiske preg i våre fargerike fasiliteter.

Kontakt oss gjerne på for eventuelle spørsmål du måtte ha.