Vi får nytt bookingsystem

Vi får nytt bookingsystem, og du vil derfor oppleve at nettsiden har begrenset funksjonalitet i en periode fra 7. april.

Du vil fortsatt kunne logge inn og bestille overnatting på nettsiden, men det vil kun være ett prisalternativ tilgjengelig. Opphold bestilt i denne perioden må betales ved ankomst, og du vil få en midlertidig reservasjonsbekreftelse frem til vi har oppgradert til nytt bookingsystem.

Det vil ikke være mulig å bestille overnatting i Thon Hotels-appen, og du vil ikke kunne sjekke inn eller ut via appen. Min side, bristol.no og bestilling med bonuspoeng/avtalepriser vil også være utilgjengelig. 

Ønsker du å kansellere eller endre et fremtidig opphold i denne perioden, må du kontakte vår kundeservice.

Takk for tålmodigheten.

Spørsmål og svar

Kan jeg bestille overnatting på nettsiden? 

Ja, det vil være mulig å bestille overnatting på nettsiden, men det vil kun være ett prisalternativ tilgjengelig.

Kan jeg bestille tilleggsprodukter eller benytte meg av tilbud?

Nei, det vil ikke være mulig å bestille tilleggsprodukter eller tilbud i denne perioden. 

Kan jeg bestille overnatting i Thon Hotels-appen? 

Nei, appen vil være utilgjengelig frem til vi er over på nytt bookingsystem. 

Kan jeg sjekke inn/ut med appen?

Nei, det vil ikke være mulig å sjekke inn eller ut med appen. Skal du bo på et av våre hoteller i denne perioden, kan det være lurt å beregne god tid, da det kan bli kø i resepsjonen. 

Kan jeg betale på nettsiden?

Nei, det vil kun være mulig å betale på hotellet ved ankomst. Betaling med kort, vipps og faktura vil ikke være tilgjengelig.

Vil Min side være tilgjengelig? 

Du kan logge inn som normalt, men du vil ikke kunne gjøre endringer på Min side. Det vil for eksempel ikke være mulig å se kommende eller tidligere opphold, etterregistrere poeng, se poengsaldo ol.

Kan jeg endre eller avbestille kommende opphold på nettsiden?

Nei, det vil ikke være mulig å gjøre endringer eller avbestille opphold på nettsiden i denne perioden. Ønsker du å endre eller avbestille et opphold, må du kontakte vår kundeservice.

Kan jeg betale eller bestille overnatting med bonuspoeng? 

Nei, det vil ikke være mulig å betale eller bestille overnatting med bonuspoeng i denne perioden. 

Kan jeg bestille overnatting med avtalepriser?

Nei, det vil ikke være mulig å bestille overnatting med avtalepriser. 

Avtalekode

Dette gir deg tilgang til avtalepriser der det er tilgjengelig.

Vennligst tast inn firmanavn.
Vennligst tast inn avtalekode.