To resepsjonister står foran en fargerik vegg.

– Thon Hotels passer for alle

Enten dere vil ta med bedriften til Svolvær og sløye fisk på hotellets eget fiskemottak, eller bare trenger et avbrekk fra arbeidsplassens trauste møterom, står våre konferansehoteller klare med fargesprakende lokaler og bakst som forhindrer klokken-to-knekken.

Thon Hotels passer for alle! svarer Helen Riber på spørsmål om hvem som bør velge Thon Hotels når de skal arrangere kurs eller konferanse.

Riber er salgssjef i hotellkjeden, og fra kontoret på Hotel Bristol i Oslo sentrum jobber hun med å tilrettelegge for at små og store bedrifter skal få den beste opplevelsen de kan få når de arrangerer møter, kurs og kickoff hos Thon Hotels.

Når du har bestilt et arrangement hos oss, får du en kontaktperson som hjelper deg med gjennomføringen. Det er mye å huske på: navnelister, allergier og antall deltakere – for å nevne noe. Da er det trygt å vite at man blir godt tatt vare på.

Konferanserom på Thon Hotel Storo med mange sitteplasser.

Fargesterkt og dyrisk

Fordi hotellene er så forskjellige, vil du alltid finne et som passer din bedrift og ditt formål, men én ting slipper du ikke unna: farger. Sterke fargeglade tapeter og interiør er nemlig en viktig del av Thon Hotels sin filosofi.

Du ville kanskje ikke hatt en knall oransje vegg eller en tapet med tigere og apekatter hjemme hos deg selv, men det får du hos oss, sier salgssjef Riber. 

– Det er faktisk bevist at farger gir energi! 

Hvert møterom har sitt særpreg, ikke ett hotell er likt et annet. En konferanse hos Thon Hotels handler ikke bare om å møtes ansikt til ansikt, men også om opplevelsen av å være et annet sted enn hjemme.

Lobbyen på Thon Hotel Tromsø, fargerik tapet med  bladmønster og røde stoler.

Klirring fra kaffekopper

Under pandemien ble mange vant til å ta små møter på skjerm, men det blir det ikke godt arbeidsmiljø av, mener Riber, som selv nettopp deltok på en digital event.

Lite kan erstatte et håndtrykk og et ansikt som smiler til deg og ikke til skjermen, sier hun.

Det er ikke lett å skape bedriftskultur av skjermmøter. Ikke hører du klirringen fra kaffekopper, ikke kjenner du lukten av pausemat eller summingen fra samtaler – du sitter bare og stirrer inn i en skjerm. 

Bakst til klokken to-knekken

Og apropos klirring fra kaffekopper: I dagpakken du får hos Thon Hotels er det – i tillegg til lunsjbuffeen – to pauseserveringer inkludert, en før og en etter lunsj. 

Ifølge Riber er de to ekstra serveringene fundamentet i en god konferanseopplevelse, og hun understreker at Thon Hotels derfor legger ekstra mye omtanke i nettopp pausematen.

  Morgenserveringen kan bestå av alt mulig, sier hun og ramser opp varme scones, chiapudding og hummus, i tillegg til kaffe og smoothie.

– Og bakst, legger hun kjapt til, – bakst er spesielt viktig til klokken-to-knekken.

3 gode grunner til å arrangere kurs og konferanse på Thon Hotels: 

  • Alle hotellene er forskjellige. Det betyr at det alltid vil alltid være minst ett som passer deg og din bedrift.
  • Hotellenes store og små møterom har oppdatert teknisk utstyr og fasiliteter.
  • Hotellenes ansatte vet hva som er viktig under kurs og konferanser, og vil strekke seg langt for at dere får en god opplevelse.