Gå direkte til innhold
To resepsjonister og en liten og glad jente

Thon Hotels ble kåret til Norges beste hotellkjede i 2020

Gjestene har talt! Thon Hotels gikk helt til topps i Norsk Kundebarometers kåring for 2020, og har med det Norges mest fornøyde hotellgjester. Midt i en spesiell tid for norsk reiseliv betyr denne anerkjennelsen veldig mye for oss.

Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI måler hvert år kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere, og med en score på 75 poeng og 4 stjerner i den prestisjefylte kåringen ble Thon Hotels årets bransjevinner. Dette tolker vi som en tillitserklæring fra svært fornøyde kunder, om at Thon Hotels leverer god kvalitet og tjenester i henhold til gjestenes forventninger.

– Kundetilfredshet er det beste prestasjonsmålet sett fra kundenes ståsted. Resultatene viser at retningen Thon Hotels har tatt de siste årene verdsettes av gjester, sier Pål Silseth som er leder for Norsk Kundebarometer og høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI.

Les mer om bransjeresultatene på bi.no her.

 
 

Sett farge på dagen: Frokost, service og design i fokus

I Thon Hotels strekker vi oss lenger for å gjøre en god dag enda bedre for våre gjester. At vi ble bransjevinner viser at innsatsen vi har lagt ned i god service, utsøkte matopplevelser og et fargerikt design verdsettes av våre gjester.

– Vi har jobbet lenge for å bli best, og denne annerkjennelsen som vi nå har fått viser at vi har gjort mye riktig og at vi leverer et kvalitetsprodukt som gjestene liker. Tusen takk til alle medarbeidere i Thon Hotels for den gode jobben de gjør for gjestene våre, sier Konserndirektør Morten Thorvaldsen.

En hotellfrokost utenom det vanlige

Vi tror de gode opplevelsene ligger i de små detaljene. Den friske frukten og nypressede juicen. Det hjemmebakte brødet og omeletten som lages akkurat slik du liker den. Vi gjør det vi kan for at du skal starte dagen på best mulig vis.

Les mer om de nye frokostrutinene ved våre hoteller.

Eksepsjonelt god service og lekkert design

Hos oss vil du alltid bli møtt med et smil, og et ønske om å gjøre dagen din enda bedre. Derfor er også hotellene våre designet med energigivende farger som sprer glede, og hotellrommene innredet med komfortable senger som gir deg uthvilte dager.

Tusen takk til våre fantastiske gjester og medlemmer

Ifølge Norsk Kundebarometer er kundetilfredshet det som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Det å ha oppnådd et godt resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet, forklarer Silseth.

Lojalitetsprogrammet Thon DISCOVERY

Som medlem av Thon DISCOVERY får du bonuspoeng på alle overnattinger, og gode fordeler både hos Thon Hotels og mer enn 550 hoteller verden over.

I tillegg til rabatter, garantert rom på destinasjonen, oppgradering av rommet og sen utsjekk, innebærer medlemsfordelene også en helt spesiell skreddersydd opplevelse for det stedet du besøker - hver gang du når et nytt medlemsnivå.

 
 

Trygge rammer hos Thon Hotels

Vi vil fortsette å skape de magiske øyeblikkene som setter farge på dagen og gjesteopplevelsen din, og følger rådene til lokale og nasjonale helsemyndigheter om forebygging av smitte. Sikkerhet for våre gjester og hotellmedarbeidere er svært viktig for oss, og du som gjest kan være trygg på at smittevernet har stort fokus under oppholdet ditt.

Norsk reiseliv er den bransjen som er blant de hardest rammede av koronapandemien.

Portrettfoto av Morten Thorvaldsen

- Nå satser vi på norske turister, og vil vise nordmenn på ferie i eget land at Thon Hotels leverer de beste hotellopplevelser. Velkommen til Thon Hotels – hotellkjeden som nordmenn er mest fornøyd med! Konserndirektør Morten Thorvaldsen

Relatert innhold

Norgesferie