Gå direkte til innhold

Thon Hotels

Hvor finner jeg oversikt over tidligere reservasjoner?

Jeg har gjort reservasjonene selv

  • Oversikt over tidligere reservasjoner finner du på Min Side
  • Du må være medlem av Thon DISCOVERY for å få tilgang til Min Side
  • På Min Side har du oversikt over reservasjoner du selv har gjort (også hvis du har valgt "Jeg bestiller for en annen person" i bookingløpet)

Vi jobber med å utvikle en Min Side også for bedriftskunder som vil gjøre det enklere å få tilgang over tidligere reservasjoner som er booket på firmakoden.

Noen andre har gjort reservasjonene

  • Reservasjonsbekreftelser sendes ut til de som bestiller oppholdet, selv om reservasjonen er gjort på en firmakode
  • Det er mulig å sende ut reservasjonsbekreftelser på nytt ved å trykke "Finn eller kanseller bestilling" i toppmenyen på nettsidene

Vi jobber med å utvikle en Min Side også for bedriftskunder som vil gjøre det enklere å få tilgang over tidligere reservasjoner som er booket på firmakoden.

[Missing text '/customerservice/contactinformation' for 'Norwegian']

Norge (+47) 815 52 400

Ring oss mandag - torsdag 08.00 - 21.00, fredag 08.00 - 18.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Brussel (+32) 2 700 78 78

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 18.00 (Belgiske helligdager 09.00 - 17.00), eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Rotterdam (+31) 10 413 47 90

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 17.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.