Gå direkte til innhold

Thon Hotels

Hvordan kan jeg garantere for sen ankomst når jeg bestiller for noen andre?

Garantere for sen ankomst

  • For å garantere for sen ankomst (etter kl. 16.00) må hele eller deler av reservasjonen forhåndsbetales, og det enkleste er at personen som utfører bestillingen, forhåndsbetaler hele oppholdet
  • Dersom personen som bestiller forhåndsbetaler deler av oppholdet, kan personen som bor betale resten av oppholdet ved utsjekk
  • Vi kan ikke trekke kortet som er benyttet i forhåndsbetalingen ved utsjekk uten at dette kortet er til stede i resepsjonen ved utsjekk
  • Man kan også gjennomføre reservasjonen uten å melde sen ankomst og deretter ringe hotellet for å avtale sen ankomst direkte med dem. Det er da en fordel at gjesten som skal bo gjør dette

Vær oppmerksom på at reservasjonen kan stå i navnet på den som gjorde bestillingen selv om korrekt navn på boende står i reservasjonsbekreftelsen.

[Missing text '/customerservice/contactinformation' for 'Norwegian']

Norge (+47) 21 49 69 00

Ring oss mandag - torsdag 08.00 - 21.00, fredag 08.00 - 18.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Brussel (+32) 2 700 78 78

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 20.00 (Lørdager og Belgiske helligdager 09.00 - 17.00), eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Rotterdam (+31) 10 413 47 90

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 17.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.