Gå direkte til innhold

Thon Hotels

Slik bruker du chatboten

Vår nyansatte Chatbot

Prøv vår nye Chatbot, og få svar på de mest stilte spørsmålene vi får innen kundeservice.

Chatboten vil være tilgjengelig døgnet rundt, hele året. Du finner den i det høyre hjørnet nederst på nettsiden. Trykk på det grønne ikonet, og du vil få hjelp til det du lurer på med en gang.

Chatboten kan svare deg på ledighet på rom og priser, konferanseforespørsler, DISCOVERY-medlemskapet ditt, samt tilbakestilling av passord for deg som er medlem. 

Chatboten læres opp fortløpende til å gi bedre svar og til å besvare flere spørsmål. I tillegg vil vi fremover bygge flere kundetjenester inn, som booking og betaling. 

Skulle du lure på noe som chatboten ikke kan svare på, så fortvil ikke. Chatboten er et supplement til eksisterende kundeservice. Ta derfor gjerne kontakt med oss på kundeservice via e-post eller telefon.

[Missing text '/customerservice/contactinformation' for 'Norwegian']

Norge (+47) 21 49 69 00

Ring oss mandag - torsdag 08.00 - 21.00, fredag 08.00 - 18.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Brussel (+32) 2 700 78 78

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 20.00 (Lørdager og Belgiske helligdager 09.00 - 17.00), eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Rotterdam (+31) 10 413 47 90

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 17.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.