Gå direkte til innhold

Thon Hotels

Feilmeldinger på nettsiden

Jeg fikk feilmelding før jeg gikk til betaling

  • Dersom du fikk feilmelding før du gikk til betaling oppstod det en feil i løpet av bookingprosessen
  • Vi loggfører alle slike feil og tar tak i dem fortløpende
  • Vanligvis løses problemet ved å prøve igjen, men ta kontakt med oss hvis problemet vedvarer

Den vanligste årsaken til feilmelding er at rommet du forsøkte å bestille ikke lengre er tilgjengelig. Prøv derfor på nytt og ta heller kontakt med oss om problemet vedvarer.

Jeg fikk feilmelding etter å ha gått til betaling

  • Vi holder reservasjonen din i 30 minutter og denne feilen kan oppstå dersom du har brukt for lang tid på å godkjenne betalingen
  • Kortet ditt er ikke belastet selv om du har godkjent transaksjonen
  • Du kan enten kontakte oss for å gjøre en ny reservasjon, eller opprette en ny reservasjon via nettsidene selv

Dersom du har fått en reservasjonsbekreftelse fra Thon Hotels, betyr det at reservasjonen har blitt opprettet, selv om du har fått en feilmelding på nettsidene. Kontakt gjerne hotellet direkte for å sjekke at reservasjonen har gått gjennom dersom du er usikker.

[Missing text '/customerservice/contactinformation' for 'Norwegian']

Norge (+47) 815 52 400

Ring oss mandag - torsdag 08.00 - 21.00, fredag 08.00 - 18.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Brussel (+32) 2 700 78 78

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 18.00 (Belgiske helligdager 09.00 - 17.00), eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.

Rotterdam (+31) 10 413 47 90

Ring oss mandag - fredag 08.00 - 17.00, eller send epost til . Vi svarer innen 24 timer, eller første virkedag etter helg og helligdager.