Thon Hotels

Du er her: Thon Hotels / Thon Member / Medlemsbetingelser

Medlemskap

  • Programmet Thon Member er lagt opp som en elektronisk basert tjeneste. Medlemmet har tilgang til sin medlemsinformasjon; herunder poengsaldo, transaksjonsoversikt og medlemsprofil via Din Side. Medlemmet logger seg inn på Din Side ved hjelp av sitt unike brukernavn og passord på thonhotels.no.
  • Medlemskommunikasjonen i Thon Member foregår primært via internett eller elektronisk post. Medlemmer kan reservere seg mot å motta elektronisk post fra Thon Member via Din Side, eller Medlemsservice på telefon 815 555 66
  • Medlemskap i Thon Member er gratis.
  • Thon Member er et personlig medlemskap og kan kun benyttes av innehaveren av kortet.
  • Thon Member-kortet kan ikke benyttes i kombinasjon med andre bonuskort.
  • Misbruk av medlemskapet kan føre til at Thon Member sier opp medlemskapet, og at opptjente poeng blir slettet.
  • Endringer av kontaktsinformasjon, interesser, preferanser og passord kan gjøres på Din Side på thonhotels.no/member, eller ved å kontakte Medlemsservice på telefon 815 555 66 eller member@thonhotels.no.
  • Ved utmelding fra Thon Member blir alle poeng slettet. Poeng kan ikke overføres til et annet medlem eller til andre bonusprogram.
  • Thon Member forbeholder seg retten til å endre gjeldende regler og fordeler, og å avslutte fordelsprogrammet.

Tilbake til toppen

Medlemsnivåer

  • Thon Member har 4 nivåer.
  • Silver: Nivået som alle nye medlemmer starter på. Medlemskort sendes automatisk ut når medlemmet har to kvalifiserte overnattinger.
  • Gold: Minimum 5 netter i løpet av 12 måneder. Oppfylles ikke kravet om 5 netter i løpet av 12 måneder, vil Gold-medlemmer legges på Silver-nivå.
  • Platinum: Minimum 35 netter i løpet av 12 måneder.
  • Privilege: Minimum 70 netter i løpet av 12 måneder.
  • Medlemmet beholder opptjent nivå i 12 måneder etter dato for opptjening. Etter disse 12 månedene beregnes antall døgn medlemmet har hatt i løpet av de siste 12 måneder.
  • Medlemmet mottar nytt kort i henhold til dette antallet døgn.
  • Det gis ikke bonuspoeng ved gratisnetter, bonusovernattinger, overnattinger booket via tredjeparts websider (som f.eks hotels.com, expedia.com, booking.com, Coop Hotellkupp m.v), turoperatører, overnattinger i forbindelse med avtaler om langtidsleie (mer enn 20 netter), crew, sponsorpriser eller andre spesialavtaler.

Tilbake til toppen 

Opptjening av poeng

  • Ved førstegangs innmelding gis 1 500 poeng i velkomstbonus.
  • Medlemmet gis rett til opptjening av poeng fra innmeldingsdato.
  • Det kan ta opp til 5 dager før poeng vises i din medlemsprofil
  • For hoteller i Brussel opptjenes poeng når prisen for overnatting er lik eller overstiger følgende satser;
    - Thon Hotel Brussels City Center: € 80
    - Thon Hotel Brussels Airport: € 80
    - Thon Hotel Bristol Stephanie: € 100
    - Thon Hotel EU: € 120
    - Stanhope hotel: € 120 
  • Det er medlemmets ansvar å oppgi sitt medlemsnummer ved bestilling av opphold, samt ved innsjekk eller utsjekk på hotellet for å få poeng registrert på sin medlemskonto.
  • På overnattinger som kvalifiserer for opptjening av poeng får medlemmene 1 000 poeng per overnatting på Thon City og Thon Conference. På Hotel Bristol og Thon Hotel Opera i Oslo, og Stanhope Hotel, Thon Hotel EU og Hotel Bristol Stephanie i Brussel, får medlemmene 1 500 poeng per overnatting. Overnattinger på Thon Budget gir 800 poeng.
  • Alle ordinære priser og avtalepriser (for bedrifter og organisasjoner) gir rett til bonusopptjening. Det gis ikke bonuspoeng ved gratisnetter, bonusovernattinger, overnattinger booket via tredjeparts websider (som f.eks hotels.com, expedia.com, booking.com, Coop Hotellkupp m.v), turoperatører, overnattinger i forbindelse med avtaler om langtidsleie (mer enn 20 netter), crew, sponsorpriser eller andre spesialavtaler.
  • Det gis ikke poeng om man ikke møter opp til bestilt overnatting  
  • Ved markedskampanjer gjelder egne regler for bonusopptjening. Disse fastsettes av Thon Hotels i hvert enkelt tilfelle.
  • Det er kun én person per benyttet rom som opptjener poeng.
  • Det er kun navn trykket på kortet som kan opptjene poeng. Poeng opptjenes kun for egen overnatting dvs. for 1 rom og 1 person. Ved betaling av andres opphold, opptjenes ikke poeng. Poeng opptjenes derimot uavhengig av hvem som betaler for oppholdet.
  • Etterregistrering av poeng kan kun skje på grunnlag av gyldig dokumentasjon som hotellregning, faktura eller kredittkortregning. Bekreftelse på bestilt opphold er ikke gyldig dokumentasjon. Dette må skje senest 6 måneder etter at oppholdet fant sted. Kontakt hotellet hvor overnattingen fant sted eller Medlemsservice, telefon 815 555 66 eller member@thonhotels.no, for etterregistrering av poeng.

Tilbake til toppen

Poengenes gyldighet

  • Opptjente poeng forfaller automatisk 3 år etter opptjening, mens poeng opptjent før 1. mars 2010 har 5 års gyldighet.
  • Poengsaldo kan kontrolleres på Din Side, og synliggjøres også på de månedlige nyhetsbrevene.
  • Ved uttak benyttes de eldste poengene først.
  • Hvis programmet avvikles, slettes kontohavers saldo uten kompensasjon.

Tilbake til toppen

Medlemsfordeler

  • Avhengig av hvor mange netter du bor på Thon Hotels i løpet av året, vil du som medlem av Thon Member være på ett av de fire nivåene Silver, Gold, Platinum eller Privilege. Når antallet netter tilsier det vil du oppgraderes, og med det få enda flere fordeler.
  • Les mer om alle fordelene på disse sidene.

Tilbake til toppen 

Uttak av poeng

  • Bestilling av bonusopphold gjøres via Thon Hotels Service Centre på telefon 815 52 400 eller service@thonhotels.no, senest dagen før ankomst. Bestilling kan også gjøres direkte til det hotellet dere ønsker å bo på.
  • Ved bestilling skal det opplyses at det gjelder bonusovernatting.
  • Walk-in-bestillinger kan ikke betales med poeng.
  • Det er avsatt et begrenset antall hotellrom for bonusuttak. Det kan være ledige rom i andre priskategorier selv om rom avsatt til bonusuttak er fullbooket.
  • Antall bonuspoeng trekkes fra medlemmets Thon Member-konto etter at bonusovernattingen er tatt ut.
  • Bestilte bonusopphold kan endres eller avbestilles i henhold til hotellets avbestillingsregler. Ved uteblivelse vil Thon Hotels belaste poengene for oppholdet som var bestilt.
  • Bonusovernatting kan benyttes av medlemmets nærmeste familie og venner uten at medlemmet overnatter, såfremt medlemmet bestiller overnattingen selv via Thon Hotels Service Centre.
  • To eller flere medlemmer kan ikke legge sammen poeng eller overføre poeng til en annens kort, for på den måten å oppfylle grensen for uttak. Bonuspoeng kan ikke benyttes som delbetaling, og kan ikke tas ut i kontanter.
  • Informasjon om kontoforhold gis kun til medlemmet selv via Medlemsservice på telefon 815 555 66, eller ved å logge seg inn på Din Side på thonhotels.no, og oppgi medlemsnummer og passord.

Tilbake til toppen 

Skatteplikt

  • Privat bruk av bonuspoeng som er opptjent i jobbsammenheng regnes som skattepliktig inntekt og skal oppgis til skattemyndighetene.

Tilbake til toppen

Generelle vilkår

  • Programmet Thon Member er lagt opp som en elektronisk basert tjeneste. Medlemskommunikasjon foregår derfor primært via internett og elektronisk post.
  • Thon Member registrerer medlemmets navn, adresse og hotellovernattinger (inkl. hotellnavn, dato for overnattingen, døgnpris, hotellkonsept (Budget, City, Conference), overnattingsformål etc.). Informasjonen inngår i medlemmets profil og benyttes til å tildele bonuspoeng. I tillegg kan medlemmet selv oppdatere sin medlemsprofil med sine interesser og preferanser knyttet til hotellopplevelsen. Denne informasjonen inngår i medlemsprofilen og benyttes til å skreddersy relevante tilbud til medlemmene. Thon Member benytter kun informasjon som medlemmet selv aktivt har gitt oss.
  • Det tas forbehold om trykkfeil i publisert materiale og endringer av fordeler, rabatter og priser.

Tilbake til toppen 

Tvister

  • Ved eventuelle tvister om regler i Thon Member gjelder norsk lovgivning. Tvister avgjøres ved norske domstoler.

Tilbake til toppen

Finn ledig hotell

Søk etter ledig rom på et av våre hoteller i Norge, Sverige, Belgia og Nederland.

Rom 1

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 2

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 3

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 4

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 5

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 6

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 7

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 8

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Rom 9

Voksne

Barn

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Barnets alder og sengevalg

Finn eller avbestill reservasjon

For å finne reservasjonen, trenger du reservasjonsnummeret ditt. Finn reservasjon.

Prisgaranti

Vi garanterer den laveste prisen på alle Thon-hoteller når du booker på våre nettsider. Se betingelser og les mer om vår prisgaranti.

Hjelp!

Står du fast? Her finner du svar på ofte stilte spørsmål.

Få de beste tilbudene først

Meld deg på vårt nyhetsbrev, og få våre beste tilbud først.